miércoles, 11 de marzo de 2015

PRÀCTICA CONDUCCIÓ

Avui en classe em realitzat una classe pràctica per a posar a prova dos mètodes d'ensenyança diferents, ja que em triat a dos voluntaris, per a veure la forma de treballar de cadascun; ja que havien de fer una classe de conducció del baló, a uns alumnes. Em aprofitat que hi havia alumnes lesionats, i així ells ha sigut qui han anotat, ajudant-se dels materials extrets del blog de la classe (http://edmov.blogspot.com.es/search/label/Materiales%20de%20pr%C3%A1cticas)



Al finalitzar la classe em posat en comú el vist, i em anomenat que la millor classe es la que te major treball, ja que és l'únic imprescindible, per això observant els dos tipus, m´ha paregut millor un ja que s'ha posat en marxa abans, encara que l'altre estava més preparat.


No hay comentarios:

Publicar un comentario