miércoles, 20 de mayo de 2015

AUTO AVALUACIÓ

El meu nom és Nèstor, i vaix a reflexionar sobre que he aprés, que he fet per aprendre, que he fet per a que tots aprenguen i per últim de que hem serveix i em servirà tot açò.

La veritat és que aquesta assignatura m’ha sorprès d’es d’un principi, ja que cada dia que entrava a classe aprenia coses diferents, i amb una metodologia diferent, no obstant pense que no ha sigut aprofitada veritablement per nosaltres. Però encara que creia que estiguera assistint a una classe de filosofia, però he après que tot en aquesta vida està relacionat. Per aquesta raó al principi em costava trobar-li el fil a les classes degut a la novetat a la qual jo no estava acostumat, encara que poc a poc m’he anat adaptant en aquest tipus de classe.

Respecte al que he après, pense que és difícil sintetitzar-ho en una fulla, però té molt a veure en aspectes com l’educació, el moviment, han evolucionat després d’aquest temps. També he après un tipus de metodologia que implica i fa responsable a l'alumne dels seus actes i decisions, fent que s'implique més i no responsabilitze al professor dels seus fets, encara que pot ser perillós si els alumnes no arriben a entendreu.

Tot açò en activitats com per exemple el simple fet de realitzar un dibuix sobre el que representa l’educació, el moviment i jo per a mi en el primer dia de classe i en els últims dies, i així he vist com ha evolucionat els meus coneixements , ja que al principi tan sols era unes escales i jo, on anava creixent i anava evolucionant el meu coneixement al llarg dels anys i en el últim es veu com les diferents maneres de les quals jo me pogut educar, com pot ser el col·legi, o jugar un partit de futbol, un amb els amics, i altre de competició, diferenciant entre aquests dos ja que em pareixen molt diferents, després d’alguns aspectes que hem vist en classe com pot ser el tema de les ideologies, en les quals m’he vist representat en algunes, depenent de les situacions.

També em va semblar molt interessant la lectura del llibre “Mal de escuela” , ja que m’ha mostrat realitats que jo he viscut en el meu dia a dia en el col·legi, i després de realitzar el examen de lectura, el qual no l’anomenaria així, sinó com una mena de prova per a comprovar que l’havia llegit, vam crear un vídeo en el qual donàvem a conèixer algun fragment que ens havera impactat o paregut important, i heu realitzarem d’una manera còmica, ja que a cada frase anava acompanya amb una musica de fons i una imatge la qual ho feia el més amenament, de manera que no costarà seguir-ho, i quedara gravat en la ment dels nostres companys.

No he fallat mai a classe, ja que pense que si ho fas algun dia en aquestes classes perds el fil i pot costar de trobar-te després, i també he intentat realitzar entrades interessants al blog i que pogueren guiar o ajudar als meus companys en les classes dia a dia, encara que pense que aquest aspecte m’ha costat trobar aspectes per a publicar al blog, perquè tindria que haver publicat algo més innovador.


I el “per a que” tot açò hi ha moltes coses que m’ajudaran dia a dia, no sols en el estudi, sinó també en el esport, o en la vida diària des d'ideologies fins a l’ètica i acabant per educació i em senc prou satisfet del meu treball amb l'assignatura i, encara que crec que podria haver donat més donant a conèixer el meu treball al companys, i conèixer mes el d’aquests encara que he visitat els que mes em pareixien interessants, he aprofitat el temps i els meus coneixements i per aquesta raó crec que la meua nota que em posaría a mi mateix seria un “7,5”

1 comentario:

  1. Diria que has fet un seguiment correcte de l'assignatura. Hi ha algun post que se n'ix del que és mes previsible (com el de "la clase"). És ahí on es veu que pots aportar. amb un major nivell d'implicació.

    ResponderEliminar