domingo, 17 de mayo de 2015

El moviment, l'educació i jo.

El simple fet de realitzar un dibuix sobre el que representa l’educació, el moviment i jo per a mi en el primer dia de classe i en els últims dies, he vist com ha evolucionat els meus coneixements , ja que al principi tan sols era unes escales i jo, on anava creixent i anava evolucionant el meu coneixement al llarg dels anys i en el últim es veu com les diferents maneres de les quals jo me pogut educar, com pot ser el col·legi, o jugar un partit de futbol, un amb els amics, i altre de competició, diferenciant entre aquests dos ja que em pareixen molt diferents, després d’alguns aspectes que hem vist en classe com pot ser el tema de les ideologies, en les quals m’he vist representat en algunes, depenent de les situacions.



Primer dibuix


Segon dibuix

No hay comentarios:

Publicar un comentario